niedziela, 15 grudnia 2013

Powrót II

Znowu troszkę mnie tu nie było...
Dieta jak najbardziej w porządku, czyli zdrowe odżywianie z drobnymi ostępami co jakiś czas. Jedynym plus mojej nieobecności jest to, że poukładałam sobie troszkę w główce.

Ukończyłam program Focus T25 i efekty są, jednak nie takie jakbym chciała i jakich się spodziewałam.

Zauważyłam zdecydowaną poprawę kondycji i lepszy wygląd nóg. Jednak mam wrażenie że brzucha jaki był taki pozostał. W skład fazy Alpha programu Focus T25 wchodzą następujące trening (każdy z nich trwa 25 minut po czym do każdego dodana jest część relaksacyjno-rozciągająca trwająca około 2-3,5 minut):

1) Cardio
2) Speed 1.0
3) Total Body Circuit
4) Ab Intervals
5) Lower Focus                                         
6) Stretch


Sam trening określiłabym mianem 'hardcorowy', bo kilka podczas kilku pierwszych treningów robiłam sobie przerwy praktycznie co 5 minut - ale WSTYD!! Jednak pod koniec programu było co raz lepiej i nie potrzebowałam już żadnego odpoczynku w trakcie tych 25 minut - więc progres jak najbardziej zauważalny. Najcięższy dla mnie jest trening TBC, ze względu na to że jest w nim dużo ćwiczeń wykorzystujących ręce - pompki, planki itp. - po tym treningu też zawsze byłam najbardziej mokra. I powiem Wam że na prawdę pot się leje podczas tych ćwiczeń - co możecie zauważyć również na nagraniu treningu.

Bardzo mi się podoba osoba prowadzącego treningi Shaun T - jest mega motywujący, zabawny, energetyzujący, na prawdę zaraża dobrą energią! 

Moja ocena: 11/10


I teraz muszę się Wam do czegoś przyznać - zrobiłam tylko 1 trening z drugiej fazy Beta tego programu. Trochę z lenistwa, trochę ze zniechęcenia brakiem efektów.
Co teraz ćwiczę? 3 razy w tygodniu robię FBW z ciężarami, 3 razy w tygodniu treningi z Shaun T z fazy Alpha (na brzuch. na nogi oraz Speed 1.0). Ponadto raz w tygodniu relaksacyjny basen i hula-hop. Ale planuję wrócić do tego programu na wiosnę i mam nadzieję że zrobię go w pełni.



Zdjęcie pochodzi ze strony: http://shauntfitness.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz