piątek, 12 lipca 2013

Alternatywa dla zwykłych brzuszków

Zważywszy na to że brzuch i tnie tylko ćwiczę już ładnych parę lat (pomijając brak efektów), w końcu dało o sobie znać znudzenie zwyczajnymi brzuszkami ‘ na leżąco’ – szczególnie po dwukrotnym wykonaniu A6W, której osobiście nie polecam. Jakiś czas temu (może rok) zaczęłam szukać jakiejś odmiany, alternatywy. I oto po wpisaniu w gogle frazy „ćwiczenia brzucha na stojąco” ukazał mi się trening pochodzący z portalu www.fitappy.eu – Trening Mięśni Brzucha w Pozycji Stojącej:



Bardzo mi się spodobał i co jakiś czas wykonują go do tej pory, jako fajną rozgrzewkę lub indywidualnie, gdy danego dnia nie mam zbyt wiele czasu, żeby się zmęczyć. Ćwiczenia na brzuch są przeplatane 30 sekundowymi wstawkami ze skakanką – żeby więcej spalić. I to właśnie przez tą skakankę, gdy wykonuję ten trening po dłuższej przerwie, dają o sobie znać mięśnie łydek ;)

Czas trwania: 20 minut

Potrzebne przyrządy: skakanka, ciężarki (ja korzystam z dwóch różnych ciężarów – 2kg i 5kg, a nie trzech tak jak radzi autorka).

Ocena: 7/10  - głownie za tą odmianę od zwyczajnych brzuszków w pozycji leżącej.

Także, jeśli nudzi was dotychczasowy trening nie popadajcie w rutynę, tylko wykażcie trochę woli i poszukajcie alternatywy. Dla mnie niezastąpionym źródłem jest internet, ale wiadomo, że ważna umiejętność selekcji otrzymanych z niego informacji, tak żeby sobie nie zrobić krzywdy.

Niewątpliwie jeśli chodzi o brzuch to z pewnością fajną odmianą są wszelakiego rodzaju treningi z PLANKami, ale to już temat na zupełnie inny wpis.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz