piątek, 19 lipca 2013

Ćwiczymy brzuszek

Oto kolejny naprawdę fajny trening na brzuch, który skutecznie przeciwdziała rutynie:



Trening składa się z dwóch rund, z czego każda składa się z 7 różnych ćwiczeń cardio (trwającymi 30 sekund) przeplatanymi 7 różnymi ćwiczeniami na brzuch (od kilkunastu do dwudziestu kilku powtórzeń). Każdą taką parę cardio + ćwiczenie właściwe wykonuje się dwa razy, jeden po drugim w każdej rundzie. Jedna runda trwa około 18 minut i powiem szczerze, że gdy wykonywałam ten trening po raz pierwszy to miałam już dość i wahałam się czy by przypadkiem nie poddać się i odpuścić drugiej połowy.  Jednak nie dałam wtedy za wygraną, a każde kolejne wykonanie tego treningu daje mi sporo satysfakcji. Bardzo lubię takie treningi łączące cardio z ćwiczeniami statycznymi.

Czas trwania: 37 minut

Potrzebne przyrządy: sporo determinacji

Ocena: 8/10 (daje w kość, nie nudzi)

Twórcy treningu podają, że podczas treningu można spalić od 257 do 407 kalorii.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz